《[C]Seksa seorang isteri ✔ •Park Jimin•》Bab 4
Advertisement
Yoorin tersedar dari tidurnya lalu menyanggul rambutnya yang panjang.Yoorin membuka phonenya lalu melihat banyak mesej yang masuk melalui WhatsApp.
My beloved husband
Malam nanti aku tak balik.Jangan tunggu aku.Kunci pintu.
6;50 P.M.
Yesterday
"Patut lah tak nampak batang hidung dia semalam.Punya lah aku tunggu dia macam tunggu durian jatuh sampai tertidur.Haish" Kata Yoorin lalu membalas mesej Jimin.
My Beloved husband♥
Kalau saya nak keluar jumpa kawan boleh?
Tu pun nak tanya izin ke?Keluar je lah.Asal kan jangan kacau life aku.Tapi ingat!Kau jangan nak mengatal dengan jantan lain.Kau mengatal,nahas kau aku kerja kan!
"Wah!Wah!Wah!Ni dah kes mengugut ni.Dia keluar dengan betina sundal tu boleh pulak.Kalau aku keluar dengan lelaki lain,bukan main ugut-ugut orang" Omel Yoorin dalam hati.
My beloved husband💓
Saya keluar dengan kawan saya
Apa-apa je lah!Dah aku nak off!
Last seen 7:01 P.M.
"Eh?!Kurang ajar!Main off je.Sekurang-kurangnya cakap lah bye sayang ke apa ke.Ni dia ckp bye terus off!" Bebel Yoorin dalam hati lalu mengambil tualanya.Dia menuju ke bilik mandinya lalu bersiap.
__________________
"Aish mana pergi budak tiang ni?Kata nak jumpa.Ni belum nampak lagi batang hidung dia ni" Kata Yoorin sambil menilik jam tangannya.
Tiba-tiba....
"OHOI PENDEK!"
"OH ROSE HIJAU MACAM PETAI!!!" Latah Yoorin.Siap dengan tangannya yang membuat style seperti silat gayung.Manakala Rose,sudah tergelak sambil menampar tiang lampu berkali-kali,tidak dapat menahan betapa lucunya Yoorin melatah.
"Woi,sesedap kau eh cakap muka aku hijau cam petai?Hello?Muka aku putih,ok?" Kata Rose dengan muka riak.Yoorin mencebik.
"Weyh baldi mana weyh?Aku tetiba rasa nak muntah selepas dengar kata-kata kau ni" Kata Yoorin dengan nada menyindir.Rose mencebik.
"Hmm yolah!Aku ni mana lah cantik.Nak dibandingkan dengan katak,katak cantik lagi dari aku" Kata Rose dengan muka sengaja dibuat sedih.Yoorin hanya tergelak.
Advertisement
"Aku gurau je.Kau cantik lah.Dah!Dah!Jangan buat muka cam minta pelempang dengan selipar Jepun aku kat rumah.Jom masuk!" Tangan Rose ditarik masuk ke dalam kafe,mencari tempat duduk mereka.
Sesudah mereka jumpa tempat kosong dan membuat pesanan,mereka berbual-bual sambil menunggu pesanan mereka.
"Weyh,nak tengok gambar husband kau.Nak tahu juga husband kau tu handsome ke tak?" Tanya Rose sambil tersengih cam kerang busuk.Tidak lama kemudian,waitress datang dengan membawa dua gelas jus apple yang dipesan mereka tadi.
Yoorin mengeluh kecil.Iphone 6 miliknya dicapai lalu icon gallery ditekannya.Gambar Jimin ditunjuknya di depan Rose.
Rose yang sedang menikmati jus apple yang dipesannya nyaris tersembur sebaik sahaja mata bulat comelnya melihat gambar Jimin.
"Ji...Jimin?DIA HUSBAND KAU?!" Rose memandang wajah Yoorin,mengharapkan Yoorin mengatakan tidak.Namun hampa apabila Yoorin menganggukan kepalanya.
"Nae.Dia suami aku.Atau kata lain,suami olok-olok je.Perkahwinan palsu je" Ujar Yoorin dengan nada sedih.
"B...but why?Jap!Aku tak faham kenapa korang berdua tiba-tiba boleh berkahwin.Korang terlanjur ke apa?" Tanya Rose dengan penuh soal.Yoorin mengelengkan kepalanya.
"Bukan!Mak dia yang aturkan perkahwinan kami.Mak dia sukakan aku tapi Jimin yang tak sukakan aku.Dia cuma anggap aku ni pembawa masalah je dalam rumah" Ujar Yoorin.Rose menepuk bahu Yoorin.Simpati akan nasib Yoorin.
"Aku ingat lagi yang dia simbah air longkang kat kau time kau nak masuk kelas.Geram tau aku time tu.Mentang- mentang dia ketua pengawas,senior lagi dari kita.Depan cikgu,bukan main lagi baik.Belakang cikgu,perangai mengalahkan gangster jalanan" Kata Rose dengan nada tidak puas hati.Yoorin mengeluh kecil.
"Aku ni tak cantik ke weyh?Apa kurangnya aku?Haish,cubalah aku jadi cam Hyorin tu.Cantik,comel,seksi,tinggi lagi.Mana tak nya Jimin suka kan dia.Aku ni?Huduh,tak comel,tak seksi,pen..." Belum habis Yoorin cakap,Rose menyumbat burger miliknya ke dalam mulut Yoorin.
Advertisement
"Anda bercakap macam tu lagi,maka saya akan gigit pipi anda sampai lebam.Dengar sini!Bagi aku di antara kau dengan si betina sundal tu...Ups!Sorry!Si Hyorin tu,kau cantik lagi dari dia.Jimin tu buta,baru lepas kena jolok dengan aku sebab terlampau geram.Ok,ok!Aku gurau.Jimin tu tak pandai beza mana burung pipit mana burung gagak.And excuse me?Siapa cakap kau tak cantik?Asal time kita sekolah dulu,berduyun-duyun lelaki masuk dalam kelas kita bagi surat lah,bunga lah dekat kau.Jealous aku time tu kot" Kata Rose panjang lebar.Bibirnya dicebik.Dahi Rose dijentik membuatkan Rose terjerit kecil.
"Tak payah ah nak jealous.Biasa je aku tengok muka aku ni.Sama je dengan manusia kat dalam dunia ni.Kau pun cantik juga.Comel lagi tu,cuma perangai kau cam tomboy tu buat lelaki takut dengan kau" Kata Yoorin.Rose hanya tersengih.
"Betul apa yang aku cakap tu weyh.And aku doakan semoga kau dengan Jimin bahagia.Aku yakin suatu hari nanti Jimin akan jatuh cinta dengan kau" Kata Rose.Tubuh Yoorin dipeluknya erat.
"Thanks Rose.Kau je kawan aku.Aku dah tak ada siapa-siapa lagi dalam dunia ni" Yoorin menangis teresak-esak.Rose menepuk belakang Yoorin.
"It's okey.Luahkan sahaja apa yang kau pendam"
Dan pagi itu,Yoorin meluahkan segala-galanya kepada Rose.
Advertisement
- In Serial135 Chapters
Last Flight of the Raven
„Some people live lives with narrative weight. A story woven into the possibilities of everything they do or say. A princess in a golden cage. A baker swept away by circumstance. A father challenged, a mother desperate or a son lost. Twice – Born are those who lived a life of narrative weight and died a death worth telling. Just to do it all over again, for the gods enjoy a good story as much as everyone else. And they want more. Always more.“ - Dio, the Mad King Rather than being thrown to his death by the hands of the demons of the Wyld, eternal foes of his empire, a young man takes his last free choice. The choice to die defiant of the wishes of his enemies, to die on his own accord and to jump. His last desperate act of freedom catches the eye of the gods and so he is reborn as a Twice-Born of the Wanderer, his patron a boundless spirit of freedom. A second life to survive the hell he had jumped down into. A second life to carve a new path to freedom from the depths and darkness. A path to freedom for the lost, forsaken and shackled. A second life for himself in a world he doesnt know anymore. For the Wyld has won and the old ways are gone. He enters the dark tunnels with nothing but a faint hope and the powers of the Twice-Born: to manipulate the class system and tailor to his needs what he thought was destiny. Light on the LitRPG elements. Book 2 will feature heavy kingdom building. I am not a native speaker and try to learn and improve. Please correct me when I'm wrong!
8 232 - In Serial11 Chapters
PANDORA'S HEARTH
Inside the underworld's walls lived two immortals. One was a girl trapped in a fifteen year old body, while the other was a boy whose true name no living person should speak. They have spent the last fifty years preparing for a quest to lift their curses. And on one fateful night, a mysterious visitor came to kick-start it against their wills.
8 207 - In Serial10 Chapters
Journal of a Falcon
You look through the eyes of Falko Rudkowske and experience his adventure in this world. The story of a man who is thrown in an unkown world after he thought he died. ------------------------------------ I am not a native english speaker, so expect internet english. Not a resurrection story. Current map (still pretty rough) Map of Amet
8 167 - In Serial15 Chapters
Ruler of Realms
He who is hated by fate, rejected by the devils and feared by the gods. Shall rise above them and build his own place as the Ruler of Realms. ... I'll try to post a chapter once every two or three days. If I don't post then I'm probably sick or dead.
8 142 - In Serial15 Chapters
td texting
literally the title
8 164 - In Serial338 Chapters
•CreepyPasta X Reader Parody•
This is just complete randomness with you and the creepypastas, in the Fannon universe where Slenderdic is an old peepaw and isn't sum manipulative fuck. If you like craziness and Creepypasta, then this book is for you.________________________________________⚠️TW foul language, (blame Jeff and Toby), gore and adult references⚠️Enjoy :).....I wrote this two summers ago and decided to post it, now I regret uploading this but since people like it, I'm keeping the book up :0START OF BOOK: 12 / 23 / 21ONGOING....
8 129

