《قصة 24 ساعة》الساعة 15
Advertisement
اللهم صلِ وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
بسم الله نبدأ
ياسر / لا ما له داعي روحي بيتك اقدر اتصرف
زوبعة / انا بروح
كملت و هي تطلع من جيبها سكين/ هاك ذي السكين تحمي نفسك فيها تراها ممسوحه بسم يعني اي جني يعترض لك ان ما مات من الطعنه بيموت من السم
اخذ ياسر السكين و شكر زوبعة
راحت زوبعة و تركت ياسر يكمل رحلته
'' ياسر ''
و ها انا ذا اكمل الرحلة لوحدي
مشيت و انا مترقب لهجوم اي جني
مجهز السكين في يدي عشان اول ما اُهاجَم اتصدى
و لـلحظة تغير الحال
احسست بأني ما ابصر
تحول العالم للسواد الداكن
رفعت يدي قريب من وجهي لعلي ابصر ولو القليل
لكن ما كنت قادر اشوف نهائيًا
حسيت بوجود احد بقربي
مسكت السكين و صرت احركها بحركات عشوائية
و انا اتراعد في داخلي
ماني قادر اشوف و الواضح ان فيه احد قريب مني
صرت الوِّح بالسكين يمين و يسار و ما فيه قدامي الا سواد
زاد الرعب في داخلي بعد ما لمستني يد حاااره
قلت بصوت مرتجف/ مين اللي لمسني
انطلقت ضحكه لعينه ما تبشِّر بالخير
كانت ضحكه انثويه لكن بداخلها الكثير من الشر و القسوة
قالت بنفس النبره/ انا اللي لمستك
كنت أحاول احدد مكانها عن طريق صوتها
قلت و انا ابيها تتكلم عشان اعرف موقعها بالضبط / وش تبين فيني
ردت علي / لا تحسب اني غبيه عارفه انك تبي تحدد مكاني عن طريق صوتي لكن للأسف ما راح تقدر لاني اخذت السكين من يدك و حاليا انت ما تشوف
صُعِقت من كلامها تو السكين كانت بيدي كيف فجأه اخذتها و انا ما حسيت حتى بإقترابها مني
نطقت و انا تعبان من كثر الأحداث اللي مريت فيها اليوم/ انتي اللي خليتيني أعمى
ضحكت هذيك الضحكه المستفزه و اردفت/ ذكي ما شاء الله عليك ايه انا.. عالعموم بوديك مكان يحبه قلبك
كلامها ابدا ما كان مطمن لي بالعكس زاد الخوف بقلبي من خلال اللي صار بيني و بين شمهروس عرفت ان ذي الجنيه مثله و العن بعد
حسيت بيدها تمسك يدي و تشد عليها و في غضون ثواني قالت/ وصلنا
و بوصولنا للمكان اللي تكلمت عنه رجع لي بصري
مريت بعيوني على المكان
كان بيت قدييم
لكن تفوح منه رائحة الدم
جت عيني على الباب
و ارتعش جسمي من اللي شفته
حسيت حتى شعر راسي وقف من هول المنظر
Advertisement
- In Serial59 Chapters
Super Minion
Fortress City has Super Villains, who have evil lairs, and in them they make super weapons. But when a bioweapon is granted super powers of its own, will Fortress City be able to handle the Super Minion?
8 115 - In Serial15 Chapters
A Dance With Death
I have lost everything, my family, my status, and now my freedom. This is my story, a story of an enslaved assassin fighting against death, despair, and madness.
8 190 - In Serial11 Chapters
Entertainment Cafe
Mostly Inspired from Black Tech Internet Cafe, with a hint of Almighty Videogame Designer In a semi-modern world where cultivation reigns supreme, join June as she opens up a store for relaxation and gaming in this new world.
8 174 - In Serial20 Chapters
Super Realm
The old man shook his head. “Thinking a single human can accomplish more than a nation, what do they teach these kids in school?”The corner of Luo Si’s mouth hooked up a bit. “Like an archer that sees a fire lance for the first time. Ignorant towards the inevitable, since he has never witnessed its true might. A new era is about to begin...as well as the end.”
8 212 - In Serial24 Chapters
voiceless | s.sw
a girl who was traumatized by the accident with her parents made her stop from talking. an incident that shut her, that made her voice, voiceless.[highest rank #2 for wenv category 💜][highest rank # 1 for son seungwan category 💙]
8 136 - In Serial6 Chapters
What if? Ayanokouji of Class C
I'll try and make ayanokouji act like he does in LN and will change a bit of the story such as the manabu confrontation and sudo case and all because he in class c.
8 129

